Svetainės konversijų auditas
Mūsų komanda kruopščiai ištirs Jūsų svetainę ir nustatys tobulinimo sritis, teikdama praktines rekomendacijas vartotojo patirties gerinimui ir konversijų didinimui.
Kas yra svetainės konversijų auditas?
Jeigu turite svetainę ar el. parduotuvę – konversijų auditas gali būti puikus būdas padidinti Jūsų projekto našumą nekeičiant reklamos biudžeto.
Konversijų auditas ištiria ir dokumentuoja svetainės vartotojų patirtį, įskaitant svetainės navigaciją, turinį, dizainą, naudotojo patirtį ir kt.
Konversijų audite pažymėtos klaidos pateikiamos kartu su praktiniais patarimais, kurie padės pagerinti vartotojų patirtį ir pakelti svetainės konversijas.
Kas yra konversijų optimizacija?
Konversijų optimizacija (angl. Conversion Rate Optimization, CRO) yra procesas, kurio metu tobulinamas internetinės svetainės dizainas, struktūra ir turinys siekiant padidinti konversijų (pvz., pardavimų, registracijų, užklausų) skaičių. CRO siekia paversti kuo didesnę dalį svetainės lankytojų klientais arba naudotojais padarant vartotojų patirtį patogesne.
Ar man reikia konversijų audito?
Jeigu turite svetainę ar el. parduotuvę – konversijų auditas gali būti puikus būdas padidinti Jūsų projekto našumą nekeičiant reklamos biudžeto.
Konversijų auditas reikalingas todėl, nes optimizuoti svetainę ar el. parduotuvę nėra taip paprasta, kaip tai gali atrodyti – į tai įeina psichologijos, programavimo, dizaino ir ir daugelio metų darbo su el. projektais patirties surinktos žinios.
Kodėl konversijų optimizacija svarbi?
✓ Padidėję pardavimai
✓ Pagerėjusi klientų patirtis
✓ Mažesnės rinkodaros išlaidos
✓ Didėjantis pasitikėjimas prekės ženklu
✓ Padidėjęs konkurencingumas
✓ Padidėjęs klientų lojalumas
✓ Ilgesnė vidutinė naršymo sesija
✓ Didesnė vidutinio apsipirkimo suma
Viskas prasideda nuo pokalbio,
tad pasikalbėkime.
Kartu mes galime sukurti kažką nuostabaus. Užmegskite pokalbį ir tapkite mūsų kitu sėkmės istorijos herojumi. Jūsų kelionė link neįtikėtinų rezultatų prasideda čia!