mantas-digital-logo

Konversijų optimizacija

Mūsų ekspertų komanda išanalizuos Jūsų svetainę ir vartotojų elgesį, įgyvendindama duomenimis pagrįstas strategijas, kurios padidina konversijos rodiklius ir vidutinę užsakymo vertę.

konversiju-optimizacija

Kas yra konversijų optimizacija?

Konversijų optimizacija (angl. Conversion Rate Optimization, CRO) yra procesas, kurio metu tobulinamas internetinės svetainės vartotojų patirtis, struktūra, turinys ir dizainas siekiant padidinti konversijų (pvz., pardavimų, registracijų, užklausų) skaičių. CRO siekia paversti kuo didesnę dalį svetainės lankytojų klientais, padidinti klientų lojalumą, pardavimus, vidutinę užsakymo vertę, pirkėjų pasitenkinimą ir daugiau…

 

Kas yra konversijų auditas?

Konversijų auditas – tai procesas, per kurį analizuojamas ir dokumentuojamas Jūsų internetinės svetainės veikimas ir nustatomi galimi gerinimo būdai, kurie padėtų padidinti konversijų skaičių. Šis procesas apima visą svetainės navigacijos, turinio, dizaino, naudotojo patirties ir kitų sričių analizę.

Kodėl konversijų optimizacija svarbi?

Padidėję pardavimai
  Pagerėjusi klientų patirtis
Mažesnės rinkodaros išlaidos
Didėjantis pasitikėjimas prekės ženklu
Padidėjęs konkurencingumas
Padidėjęs klientų lojalumas
✓ Ilgesnė vidutinė naršymo sesija
Didesnė vidutinio apsipirkimo suma

Konversijų optimizacija yra esminis žingsnis norint užtikrinti, kad Jūsų internetinė svetainė ar el. parduotuvė veiktų kuo efektyviau ir duotų didžiausią grąžą iš Jūsų investicijų į rinkodarą.

Tai yra gyvybiškai svarbu e. prekyboje, nes net nedidelis konversijų koeficiento pokytis gali reikšmingai paveikti bendrą pelną. Optimizuodami savo svetainę konversijoms galite padidinti klientų skaičių ir pardavimų dydį neinvestuodami papildomų lėšų į srauto pritraukimą.

Konversijų optimizacija taip pat tiesiogiai veikia pasikartojančius pardavimus, kadangi pagerinama bendra vartotojo patirtis. Optimizuotas konversijos kelias ne tik padidina pardavimus, bet ir didina klientų pasitenkinimą, skatindamas pakartotinį apsipirkimą ir lojalumą.

D.U.K.

Dažnai užduodami klausimai

Nematai atsakymo į norimą klausimą? Parašyk mums →

Kodėl konversijų optimizavimas yra svarbus?

Konversijų optimizavimas yra svarbus, nes tai leidžia jums pasinaudoti jau turimais lankytojais ir srautais.

Tai padaro jūsų rinkodarą efektyvesnę, nes vietoj to, kad bandytumėte pasiekti žmones, kurie gali net nebūti suinteresuoti, jūs sutelkiate pastangas į tuos, kurie jau yra jūsų svetainėje, taip parodydami susidomėjimą.

Tai sumažina jūsų rinkodaros išlaidas ir pagerina investicijų grąžą (ROI).

Kas yra konversija?

Rinkodaroje konversija yra veiksmas, atliekamas lankytojų, prenumeratorių ar klientų, reaguojant į jūsų veiksmo skatinimą.

Gali būti skirtingų konversijų veiksmų, tačiau terminas dažniausiai apima bet ką, kas žmones pritraukia arčiau tapimo klientais.

Įprastos rinkodaros konversijos apima:

  • Prenumeruoti el. pašto naujienlaiškį
  • Atsisiųsti nemokamą elektroninę knygą
  • Užsiregistruoti kalendoriuje
  • Įsigyti produktą
  • Užpildyti kontaktų formą

Taip pat yra dar mažesnių mikrokonversijų, pvz., sekti socialiniuose tinkluose. Šie veiksmai yra dalis konversijų ir taip pat kai kurių jūsų tikslų. Reikia pažymėti, kad konversijos ne visada baigiasi pardavimu. Tačiau jos pradeda kurti jūsų santykius su prenumeratoriais, lankytojais ir klientais, kad vėliau galėtumėte atlikti pardavimus.

Kaip apskaičiuoti savo konversijų rodiklį?

Jei norite apskaičiuoti savo konversijų rodiklį, jums reikės dviejų skaičių.

Pirma – vartotojų skaičius (arba prenumeratorių, jei kalbama apie elektroninę pašto rinkodarą).

Antra – vartotojų, kurie atlieka norimą veiksmą, skaičius.

 Jei turite 10 000 lankytojų ir 500 atlieka norimą veiksmą, jūsų konversijų rodiklis šiai konversijai yra 500/10000 arba 5 procentai.

Koks yra geras konversijų rodiklis?

Šis klausimas yra vienas iš tų, kurį užduodant, gausite skirtingus atsakymus kiekvieną kartą.

Ekspertai iš „Unbounce“ teigia, kad vidutinė lankymosi puslapio konversijų norma per 10 skirtingų pramonės šakų yra 4,02 procentai.

Tačiau konversijų normos labai skiriasi pagal pramonę. „Unbounce“ tyrimuose aukštojo švietimo puslapių vidutinis konversijos rodiklis yra tik 2,6%. Priešingai, profesinio mokymo ir darbo apmokymų puslapių konversijos rodiklis yra 6,1 procento.

„Smart Insights“ turi keletą įdomių duomenų apie elektroninės prekybos konversijų normas taip pat. Šie tyrimai parodė, kad vidutiniškai:

  • 43,8% žmonių aplanko produktų puslapius
  • 14,5%  žmonių prideda produktus į savo krepšelius
  • 3,3% žmonių atlieka apmokėjimą

Kitaip tariant, geras konversijų rodiklis  nėra kažkas absurdiško, pvz., 25 procentai. Tai beveik visada yra vienaženkliai skaičiai. Tačiau daugiau nei tai, konversijos rodikliai labai skiriasi nuo industrijos. Tai taip pat kinta priklausomai nuo to, ką ketinate konvertuoti (pvz., el. laišką, lankymosi puslapį, produktų puslapį ir kt.) ir koks tikslas, kurį viliatės pasiekti (pvz., pardavimas, el. pašto prenumerata, nemokamas parsisiuntimas ir kt.).

Kas yra konversijos kelias?

Konversijų kelias yra būdas vizualizuoti žmonių ryšį su jūsų verslu ar prekės ženklu nuo momento, kai jie jus pamato, iki momento, kai jie tampa klientais.

Dažniausias šis kelias apima keturis pagrindinius etapus – dėmesį, susidomėjimą, troškimą ir veiksmą (angl. AIDA – Attention, Interest, Desire, and Action).

AIDA modelis išskiria keturis etapus, kuriuos vartotojas praeina prieš priimdamas pirkimo sprendimą. Per šiuos keturis etapus jūsų turinys idealiai pritrauks dėmesį į jūsų prekės ženklą, sukels susidomėjimą jūsų produktais ar paslaugomis, skatins jų troškimą, ir skatins veiksmą jas išbandyti ar įsigyti.

Ar CRO yra vienkartinis procesas, ar reikalauja nuolatinių pastangų?

Dažniausiai konversijų optimizacija atneša matomus rezultatus jau po pirmos optimizacijos. Tačiau pakartotinai atlikus konversijų optimizaciją, testuojant ir stebint vartotojų reakciją galima pasiekti kur kas geresnius rezultatus, nei po vienkartinės konversijų optimizacijos.

Viskas prasideda nuo pokalbio,
tad pasikalbėkime.