El. pašto marketingas

Su mūsų patirtimi ir įžvalgomis galime sukurti automatines el. pašto kampanijas, kad pasiektumėte didesnį įsitraukimą, padidintumėte pardavimus ir konkurencinį pranašumą rinkoje.

R

Integracija su svetaine

R

Dizaino ir teksto paruošimas

R

Laiškų programavimas

El. pašto marketingo privalumai

Kodėl to reikia?

Padidinkite pardavimus

Naudodami suasmenintas el. laiškų sekas, labiau tikėtina, kad sulauksite rezonanso su savo auditorija ir padidinsite konversijų rodiklius, nesvarbu, ar tai būtų pardavimas, registracija ar kiti pageidaujami veiksmai.

Padidinkite klientų lojalumą

Reguliarus, į vertę orientuotas bendravimas el. paštu padeda sukurti ir išlaikyti lojalumą prekės ženklui. Klientai, kurie jaučiasi vertinami ir informuoti, greičiausiai išliks ištikimi jūsų prekės ženklui.

Padidinkite klientų įsitraukimą

Kokybiška el. pašto rinkodara skatina stipresnius ryšius su jūsų auditorija. Siųsdami atitinkamą, suasmenintą turinį, savo auditoriją įtrauksite, informuosite ir sudominsite jūsų prekės ženklu.

1. Kas yra el. pašto marketingas?

El. pašto marketingas arba rinkodara – tai rinkodaros forma, kuri gali informuoti jūsų el. pašto sąraše esančius klientus apie naujus produktus, nuolaidas ir kitas paslaugas. Tai taip pat gali būti švelnesnis pardavimas, siekiant supažindinti auditoriją su prekės ženklo verte arba sudominti prekėmis.

 

El. paštas tapo tokia populiaria verslo rinkodaros priemone iš dalies dėl to, kad priverčia vartotoją imtis kokių nors veiksmų; el. laiškas bus pašto dėžutėje, kol bus perskaitytas, ištrintas arba suarchyvuotas.

Rinkodara el. paštu gali padėti užmegzti ryšį su auditorija, taip pat pritraukti srautą į socialinę mediją, el. parduotuvę ar bet kur kitur, kur norėtumėte, kad žmonės apsilankytų. Jūs netgi galite segmentuoti el. laiškus ir taikyti vartotojus pagal demografinius rodiklius, kad žmonėms siųstumėte tik tuos pranešimus, kuriuos jie nori matyti labiausiai.

Kai norite plėsti savo prekės ženklą arba padidinti pardavimus, rinkodara el. paštu yra viena populiariausių ir veiksmingiausių rinkodaros priemonių. 

2. Iš kur gauti tikslinės auditorijos el. pašto kontaktus?

Galite pasiūlyti nuolaidą savo klientų pirmiesiems užsakymams, kai jie prisiregistruoja prie jūsų el. pašto sąrašo. Arba galite pasiūlyti naujiems prenumeratoriams nemokamą kito užsakymo pristatymą arba suteikti jiems galimybę laimėti prizą, kai jie prisijungs prie jūsų sąrašo.

Nepirkite el. pašto sąrašų. Daugelis el. pašto rinkodaros kompanijų taiko griežtą, leidimais pagrįstą politiką el. pašto adresams, o tai reiškia, kad siuntimas į įsigytus sąrašus yra draudžiamas. Verčiau sutelkite dėmesį į tai, kad paskatintumėte žmones pasirinkti gauti iš jūsų pranešimus naudojant teisingus metodus.

El. pašto marketingo integracijos procesas

Pradžios etapas

Šiame etape mūsų ekspertai išverčia Jūsų verslo reikalavimus į techninius dokumentus Jūsų internetiniam sprendimui. Taip pat suformuojama komanda, o jos dizaineriai sukuria pagrindinį dizainą. Šis etapas yra pagrindas visam projektui.

Vystymo etapas

Po Jūsų patvirtinimo mūsų programuotojai realizuoja dizainą kartu pasirinktomis technologijomis. Įdiegiamas reikiamas funkcionalumas. Po to mūsų ekspertai atlieka vartotojų patirties analizę ir pateikia rezultatą Jūsų patikrinimui.

Išleidimo etapas

 Išleidžiame projektą į rinką ir apmokome Jus naudotis el. pašto marketing sistema. Po apmokymų taip pat pasidaliname vaizdo įrašais, primenančiais kaip atlikti pagrindinius pakeitimus be mūsų pagalbos.

Sekantys žingsniai

Norint optimizuoti el. pašto marketingą, svarbu nuolat atnaujinti ir tobulinti turinį bei strategiją, įskaitant naujienlaiškių siuntimą ir esamų laiškų optimizavimą.

1
2

3

4

Kaip išsirinkti automatinių el. laiškų kūrimo partnerius?

Nesvarbu, ar esate startuolio pradininkas, ar didelės įmonės vadovas – Jūsų ateities skaitmeninio produkto sėkmę įtakos dabar priimti strateginiai sprendimai ir išsikelti tikslai. Teisingas IT partneris turėtų veikti kaip gidas ir patarėjas per šį lemiamą procesą. Su mumis galite būti tikri, kad galutinis produktas atitiks lūkesčius – Jūsų ir Jūsų klientų.

El. pašto marketingo komanda

El. pašto rinkodaros / marketingo komandos sudėtis priklauso nuo projekto poreikių. Kiekvienas komandos narys yra kruopščiai parinktas, užtikrinant, kad jie atneštų prasmingą vertę kuriant Jūsų produktą. Mes turime visus reikiamus resursus, kad galėtume įgyvendinti visus DI programėlių kūrimo aspektus.

  • UI dizaineriai atsakingi už gražaus laiško dizaino sukūrimą.
  • Rašytojai sukuria tekstus el. laiškų sekoms.
  • Frontend programuotojai realizuoja dizainą su turiniu (tekstu) Jūsų pasirinktomis technologijomis
129189

D.U.K.

Dažnai užduodami klausimai

El. marketingo integracija ir laiškų kūrimas gali sukelti daug neaiškumų, tad pateikiame dažniausiai iškylančių klausimų atsakymus.

Nematai atsakymo į norimą klausimą? Parašyk mums →

Kokias technologijas naudojate kuriant automatines el. laiškų sekas?

Dažniausiai dirbame su gerai žinomomis platformomis kaip „Mailchimp”, „Omnisend”, „Klaviyo” ir kt.

Ar laiškai bus pritaikyti mobiliesiems įrenginiams, planšetėms ir kompiuteriams?

Taip, mūsų sukurti laiškai bus pritaikyti visiems aukščiau išvardintiems įrenginiams. 

Ar bus galimybė prijungti svetainę, jog rinkti el. pašto adresus?

Taip. Integruosime Jūsų pasirinktą el. pašto tiekėją į Jūsų svetainę ar programėlę.

Ar jūs atliksite visus dizaino darbus?

Komandoje turime patyrusius dizainerius, tad galime profesionaliai sukurti individualų dizainą, sugalvoti konceptą, ar perkurti egzistuojantį dizainą. Jeigu dizainą jau turite – mūsų programuotojai pasirūpins nepriekaištingu dizaino realizavimu.

Viskas prasideda nuo pokalbio,
tad pasikalbėkime.